Dyk ned i vores casehistorier her!

Sådan hjælper vi vores kunder

Hotel Kong Arthur

350 gæster til morgenmad hver dag, og nu kan de lave rigtig mange kopper kaffe - hurtigt - og stadig have tid til den gode service.

Sammen gør vi kaffen til en oplevelse med historier fra farmen og undervisning af ansatte.

Heylo hos Groft

Kan man virkelig kombinere håndværkets sjæl med teknologiens effektivitet i en kop kaffe?

Hos bageriet Groft i Saksild har de fundet svaret med Heylo kaffemaskinen fra CleverCoffee, og resultatet er intet mindre end magisk.

Ansvarlig kaffe til en ansvarlig café

Fairbar ønskede sig ansvarligt produceret kaffe, og som en nonprofit café med adskillige humanitære projekter, vil Fairbar være sikker på, at menneskerne bag deres produkter også bliver passet ordentligt på.

Den gode oplevelse hos Aroma

Kvalitet er vigtigt for Aroma, for den skal være med til at sikre den gode oplevelse for deres kunder. Som et kombineret bageri og café fylder kaffen meget i deres udvalg – både til de tidlige morgenbrødsgæster og den senere brunch. 

4.9 ★★★★★ på Trustpilot

Vi brænder for god service

Vores gæster møder kaffe alle mulige steder. Det er et touchpoint, hvor vi har mulighed for at vise, hvad vi står for, og give vores gæster en oplevelse, som de ikke får alle mulige andre steder.

Mads Krogh, Head of Food and Beverage, Hotel Kong Arthur

Kontakt os

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe jer.

Giv os et kald

+45 50 40 33 76